T&K

Jag älskar verkligen mat! Har ätit mig less på restaurangerna som finns i stan så då är det kul när det kommer nåt nytt :) Min syster och hennes pojkvän var på T&K och åt för någon dag sedan, hon kunde inte sluta att prata om maten efteråt ;) Kantarellsoppan var bland det godaste hon hade ätit!! Malin fick ett presentkort där i födelsedagspresent av oss :) Så då måste vi följa med henne och äta, ska bli så jäkla kul att prova maten.


"närproducerad mat i första hand och ekologiskt i mesta möjliga mån" Kan det bli bättre? :)
Läs hela artikeln i ÖP här.



Lånade lite bilder av syster så ni ska få se hur fantastiskt gott det ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ååh så gott:D



har du något speciellt du vill ha i höst/vinter i klädväg?:)

kolla in min inköpslista jag gjort för att få inspiration!

direktlänk: http://liborius.devote.se/blogs/11808209/inkoepslista-a-w-11.htm#WriteComment

2011-08-21 @ 15:13:21
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Towa

åå ville ju gå dit och äta IDAG men det är stängt :(

2011-08-21 @ 16:22:11
Postat av: Veronica

Va roligt att dom tyckte det var SÅ gott :D Ser fram emot att ni alla kommer!

2011-08-22 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0