Skön kväll

Har haft en trevlig kväll :) Inflyttningsfest hos Vasso med trevliga människor, vin och fisherman shots såklart :P Jag ska ju egentligen inte dricka det, alla gånger har slutat illa :( Tänker inte räkna upp hur många! Men idag lyckades jag hålla det på en lagom nivå ;) Insåg att när man pratat tillräckligt många hundra timmar om sig själv, är det skönt att lyssna på andra. Alla timmar på psykiatrin har gett mig nåt - jäkligt stor förståelse för andras problem och faktiskt ett intresse av hur andra mår. Fick erfara både de som GÄRNA pratar om sig själv och bara om sig själv och de som har svårt att prata om sig själva. Jag uppskattar det sistnämnda. Dom lyssnar jag så gärna på.


Nya tattoo´s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du lyssnade.

2011-08-15 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0