Marias korp.

Åh nu kan jag inte få nog av naturen! Längtar ut i skogen, efter vågskvalp och blött gräs. Gröt på morgonen gjord över öppen eld, segt hårdbröd med mjukost..saknar till och med träningsvärken jag hade i armarna. Planerar fjällvandring nu, vill till helgen men vädret ser inge lovande ut :( Om vi väntar till september lär ju naturen vara som vackrast, frågan är bara hur vädret är då...


Gjorde en fågel på Maria Skånöy idag. Så fin :) Jag gillar att göra små, vackra symboliska tatueringar. Eller text. Nästa gång någon vill göra en stjärna ska jag bestämt säga att jag inte kan ;P







Kommentarer
Postat av: umman

hej Sara :) tänkte fråga om vad tatueringen kostar ?

tack :)

2011-08-09 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0