Håller du i kartan?

Tillhör du också dom som gärna håller i kartan när ni är ute och reser? Jag planerar allt, håller reda på restider och när och vart vi ska boarda planet. Om alla har passen med sig, och någon glömt någonting. Väl framme vill jag checka in alla. Jag ser till så att vi hittar till de sevärdigheter vi ska, så att vi inte tappar bort oss bland alla gator. Jag ser till så att vi över huvud taget har en karta! Har lokalsinnet på topp. Haha. Som en jäkla kyckling mamma. Men jag vill ha det så. Full kontroll! Jag vill inte missa någonting.


Jag är inte van att resa när andra ska ha kontroll över mig.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du är världens bästa reseledare! Kram

2011-02-26 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0