Snart i Götborg

Packar och packar. Så jäkla frustrerande att behöva begränsa min garderob. 5 dagar i Göteborg, hur ska jag veta vad jag kommer vilja ha på mig? Kommer det vara strålande sol eller regn? :S Jaja, jeans, linnen och en klänning. Converse. Resten av platsen i väskan går till plattången, hårborste och lite smink. Liten väska? JA!

 

Tre skarabé på Emmas arm. Dom blev så fina och hon blev så nöjd. Kul :D


(Ibland blir det dubbla inlägg med tatueringar, det beror på att jag mms bloggar in bilder - men då kan jag inte välja att lägga dom i kategorin Tattoo´s. Så då måste jag gå in sen igen för att lägga in bilden på nytt och lägga alla tatueringsbilder på samma sälle så att ni lätt hittar dom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0