Fina familjen

Tittar ut genom fönstret och inser att badkläder kanske ändå behövs idag, det är slaskigt och blött. Borde boka in ett pass på gymet men känner mig inte riktigt vaken ännu. Är sjukt trött. Alla minnen och alla nya intryck. Det har verkligen tagit en massa energi. Det känns sorgligt att allt är över nu. Att jag vaknar i Sverige och inte i Senegal. Vemodigt. Nu måste jag bara hitta orken att vara här hemma. Utan allt det spännande och häftiga. Gäsp gäsp.
En utav de största upplevelserna i Senegal var att få lära känna Salious familj. Det tycker både jag och Semy! Vilka underbara varma människor. Vi blev alltid så härligt välkomna när vi besökte dom och två dagar var dom hemma hos oss. En dag var det barnkalas och den andra en stor fest. Har så många fina bilder på barnen också, här kommer några.

Barnkalas vid poolen.

På väg hem från affären där vi köpte choklad.
Söta Elton bär hem sin mjölk på huvudet :P
Lilla Codo med ränder.
Middag
Vi gav foton till familjen som jag tagit på barnen bland annat.
Det var jättespännande tyckte denna lilla kille :)
Kramas med Elton
Vackra stora Codo
Gott med choklad :)
Här dukas det fram supergod middag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vilka vackra bilder!:D

2011-03-22 @ 10:34:34
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så mkt söta du <3

2011-03-22 @ 10:48:07
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ella

va söta alla är=)

2011-03-22 @ 16:23:02
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0