Kyäni!


Här kommer Kyäni inlägget som jag lovade er :)


Jag ska försöka att inte bombardera er med en massa intressant info ;) Men det är svårt när dessa produkter innehåller så mycket fantastisk intressant förstår ni ♥ Det finns tre produkter. Många av er tänker att det bara är skit ändå. Men vad har man egentligen att förlora? Om det förbättrar din hälsa och ger dig en massa ny energi är det inte värt att prova då? Klicka in er och läs :) Sen Hör ni av er till mig!

 

 

 

Sunrise är en koncentrerad juice. Du tar den på morgonen och får då en bra och energifylld start på dagen. Sunrise kan hjälpa dig att bli piggare, orka mer och hålla din kropp i trim! God också :) Juicen är en fantastisk kombination av 10 frukter och bärs näringsinnehåll. LÄS MER OM SUNRISE HÄR.

 

Sunset - Omega 3 och tokotrinol. LÄS MER OM SUNSET HÄR.

 

NitroXtreme/Nitro FX - Högkoncentrerat av noniextrakt. Av detta extrakt så bildar kroppen kväveoxid, en av de viktigaste molekylerna för mänskligt liv. LÄS MER NITROXTREME/NITRO FX HÄR.


 


Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: vad kul, bara att hålla tummarna nudå :D

2011-03-28 @ 23:01:31
URL: http://haidis.se
Postat av: Sara

Jag köpte en omgång av juicerna i februari :P

2011-03-29 @ 16:53:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0