Löprunda i Märsta

Hade sådan energi i morse också, så kl 09:00 stod jag redo för en löprunda. Men vart var frågan? Jag hittar ju inte här i Märsta. Jaja. Bra att jag kan lita på mitt lokalsinne. 60 min senare var jag trött, visst, men inte helt slut och mina ben orkar betydligt mer. Sjukt nöjd över hur bra kondition jag fått. De hårda spinningpassen ger verkligen resultat. När jag inte tränar hittar jag alla möjliga anledningar till att äta massa gott, och alldeles för mycket gott. Så måste nog träna varje dag. Känner att jag lagt på mig nåt kilo nu igen. Grrrr...

Hoppas det inte finns nån mat i senegal så jag kan minia svälta :S





Jag läste att det fötts en miniflodhäst i Sverige, den första som överlevt va? Läste det i aftonbladet igår. Jag skrattade så mycket när jag såg bilden för den var så lik min katt Bibi. Haha!









Kommentarer
Postat av: tasha

nu står det ;) hoppas du fortsätter läsa min humorblogg :D <3

2011-03-05 @ 17:54:38
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: ella

hehe söta bilder=)

m lite svårt motstå goda saker

men bra du sprang ju=)

2011-03-05 @ 20:30:03
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0