Sydafrika - inte långt borta

Har ni sett Appollos vinterfynd? :) Hittade en 2 veckors resa till Kenya-Mombasakusten, all inclusive, 4 stjärnigt hotell, 10.000:- Hur billigt är inte det? Jag önskar bara att jag var sugen på att åka på charter. Men det är jag inte :( Jag vill ha äventyr och hitta mina egna smultronställen. Upptäcka kulturen på egen hand.


Ett av mina absoluta största resedrömmar är ju Safari i Afrika. Och nu är det inte långt borta :) Vi har bokat flygbiljett, något dyrare än vad vi först hade planerat men så får vi dock en extra sträcka mellan Port Elizabeth och Durban. Så slipper vi köra den biten. Så tanken är att bara bila mellan Kapstaden och Port Elizabeth, vägen som kallas Garden Route. 3 veckor blir vi borta. Jag längtar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0