Snart snart..New York!

Vi är i Stockholm :) Om ni har missat det ;) Haft en härlig dag med stros i solen, massage på BÄSTA stället i stan och lite shopping. Kom precis hem från en löprunda, nu förbereder jag lite inför bröllopet i morgon. Målar naglar, filar fötter, funderar ut allt blått jag har med mig och försöker komma över fasan att gå runt i 14 cm klack en hel dag :S Får nog packa ner conversen i väskan.

 

Längtar hem till katterna som vanligt, är så ovant att somna utan Bibi tätt mot bröstet, varm som ett element, Zsa zsa zoo´s svans i näsan och Dimitris vassa klor i fötterna. Hemma är ju alltid bäst. Är bara hemma en vecka efter denna helg i Stockholm. Sedan åker vi till New York. Jag fattar det inte ännu, att jag verkligen ska dit!!! :D Wiiii!!!


Emmas fina storebror tatuering :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0