v.29

Har haft två riktigt jobbiga dagar, sovit mest helatiden. Idag var jag ut i solen en sväng, mest för att det var träff med föräldrargruppen. Kändes inte så mycket bättre det heller idag, haha, jag får nog hålla fast vid att träffarna inte blir roligare än såhär. Vi kollade på en förlossningsfilm idag. Har svårt att ta in att jag snart kommer befinna mig i den situationen. Jag är inte rädd för smärtan eller så, litar på att min kropp gör det den ska när det är dags. Men kan bara inte se mig och Semy där på förlossningen..haha.

 

Jag som sa att jag ALDRIG skulle lägga ut en magbild utan tröja..jaja, nu gör jag det iallafall. Känns så kul nu när jag och magen äntligen är kompisar. Tänk att det skulle ta 29 veckor! Fast å andra sidan kan det ju annars ta flera år att bli sams med sin kropp, tjocka lår och celluliter och platt rumpa och fula armar. Ja, man är ju inte alltid så snäll mot sig själv tyvärr. Men nu tycker jag om min kropp.



Tog bilden i går morse precis när jag vaknat. Magen är som finast då!


Kommentarer
Postat av: Karita

Söt bild på dig o magen Sara! :)

2012-04-25 @ 20:40:10
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Lelle

Jättefin du och magen är Sara! Inte alls så megastor ju i V 29. Hoppas min också håller sig lagom stor när jag är där om 3 veckor!

2012-04-25 @ 21:04:53
URL: http://babybabuk.blogg.se/
Postat av: m

Sötaste blivande mamman! Underbart fin mage!

2012-04-26 @ 14:31:37
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0