Fylla i bok

Hittade en så himla söt bok på Presenteriet.
Måste nog beställa en, jag saknar att skriva. Jag skrev alltid dagbok innan jag började blogga. Saknar att skriva för mig själv det ingen annan måste läsa, skriva sånt som bara måste ut och inte är kul eller intressant för någon annan att veta. Orkar som bara inte börja. Så tänkte att en fylla i bok kanske får igång mig :)

Nu är det bara en månad kvar till Mexiko, sandstrand och sol. Jag längtar. Men måste nog uppdatera bland mina badkläder - tror inte jag kommer i någon av mina bikinis längre :S


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror att den där boken finns på presentaffären på kärnan, brevid apoteket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0