Flicknamn?

Idag var det dags för ultraljud :) Haha känns ju galet när man ser sin bebis så, som ett sprattlande skelett i magen. Vi fick veta att allt ser bra ut, jag är i vecka 17, och är beräknad till 10:e juli. Och det är en tjej :) Jag som så gärna vill ha en liten flicka!!! Jag vet inte hur jag hade reagerat om det hade blivit en kille, nu behöver jag inte veta det heller. Nu ska jag börja tänka på flicknamn.

På ett sätt kanske det känns mer verkligt nu. Jag såg henne gäspa och suga på tummen. Hon finns på riktigt. Nu måste jag bara bestämma mig för att mamman i mig finns på riktigt också, hon kommer nog framsmygandes med tiden...

Första bilden på lilltjejen.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Åh va fint! Va spännande! Jag vill också!!!!!

2012-02-01 @ 12:34:32
Postat av: Ronja

Är inte Siolia ett flicknamn? =)

2012-02-01 @ 15:49:56
Postat av: Elin

http://www.behindthename.com/ Vill bara tipsa om den sidan ^^ Tycker den är jätte bra när man letar namn

Postat av: m

Åh.. mysigt med UL! Jag slänger iväg lite namnförslag direkt.. älskar sånt! haha.. Sindra, Mira, Allis.. Men vilken typ av namn gillar ni?? :)

2012-02-03 @ 08:17:52
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0