Vecka 20

Tror att hemligheten bakom att inte känna sig stor och klumpig är att ha på sig tajta kläder. Jag känner mig på nåt sätt lite smalare och smidigare då :) Nu börjar magen synas på riktigt, har fyllt på min garderob med mamma strumpbyxor också. Så nu kan magen växa hej vilt. Det är så vansinnigt dyrt med mamma kläder! Jag vill ha en vår/sommarjacka. Det är då jag kommer vara som störst, men vill inte lägga 1000:- på en jacka jag ska ha någon månad bara. Hoppas att det ska komma in en fin jacka på H&M där modellen är lite vidare.


(Fixade en kategori nu för alla inlägg där jag skriver om min graviditet,
klicka på länken eller kolla under kategorier längre ner till höger ♥)



Om en vecka precis sitter jag på ett plan till Playa Del Carmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0