Yoga nåt för mig?

Usch vad spinningen idag gjorde mig på dåligt humör, var nästan gråtfärdig halva passet. Det är inge kul längre, jag får ont överallt och kan inte köra så hårt som jag vill. Nu ska jag frysa mitt träningskort och prova yoga istället! Hoppas bara det finns platser kvar. Om inte? Vad ska jag hitta på då?

 


Yoga för gravida

I den här grupperna arbetar vi med mjuka fysiska övningar speciellt anpassade för dig som är gravid och vi tränar olika andnings- och avslappningstekniker. Du kan börja när som helst under graviditeten. Det behövs inga förkunskaper i yoga för att gå i den här gruppen.

  • Torsdagar 16.30-17.30, start 9/2
  • 900:- 9x1 tim

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0