v.40

Oj, i morgon är bebis beräknad att komma. För mig känns det som att jag ska gå två månader till. Känns så märkligt att dagen som vi väntat på är här NU. Alla förberedelser, alla frågetecken, alla funderingar. Ja allt får snart ett svar. Idag hos barnmorskan visade det sig att mitt blodtryck är för högt, ska dit igen på onsdag och kolla.
Vet inte ens vad det betyder, haha, så typiskt mig. Jag tar aldrig reda på någonting, har aldrig haft högt blodtryck och vet knappt vad det innebär. Det är som att jag inte bryr mig - eller såklart jag bryr mig. Men om hon säger att jag inte behöver gå till förlossningen för att ta reda på varför det är högt, eller om hon inte verkar orolig - varför ska jag då vara det?
 
Kanske sista bilden på magen? :D
 

Kommentarer
Postat av: m

Såå galet VACKER!!

Spännande nu å se vilket datum Bebis vill komma ut.. :) Jag gissar på tisdag nästa vecka :)

Eller så kanske du blir igångsatt pga det höga blodtrycket? Vem vet, vem vet.. :)

Stort lycka till inför det som komma skall!

2012-07-09 @ 19:58:59
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Lelle

Haha jag är lite som dig Sara. Om inte BM säger att jag måste si och så så gör jag det inte även om möjligheten finns. Jag orkar som inte. Hoppas du inte behöver gå för mycket över tiden! Kram

2012-07-10 @ 08:55:17
URL: http://babybabuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0