Välkommen hem!

Har haft fullt hus idag :) Jag trodde inte att jag skulle orka men det gick bra! Vi storstädade hela lägenheten när vi kom hem. Sedan kom Emma med familj, Towa, Henke, pappa, senare Emma T och Mackan, Semys mamma och min mamma. Och två av Semys kusiner. Hallon fick så fina kläder av Emma T som jag ska visa senare :) Bara så ni vet så ska hon inte heta Hallon! Haha. Även om det är lättsamt att kalla henne det nu när vi inte har något namn. Vi har några förslag men håller det för mig själv så länge.
 

Bibi blir sällan imponerad av någonting, inte heller bebisnästet vi fått låna. Tur jag har så många andra som fotar så jag kan låna bilder :D Semy bytte första blöjan med uppbackning av två nyfikna.

Kommentarer
Postat av: Karita

Åååh vad fin hon är! :)

2012-07-15 @ 12:59:00
URL: http://knasrita.blogg.se
Postat av: m

Grattis igen! :) Väntar nyfiket på vad Bebis ska heta.. Men som sagt- jag tycker Hallon funkar HUR bra som helst!

2012-07-15 @ 13:42:51
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Lina!

Vilken gullig unge ni har fått! :D
Haha, kolla där är pappa magnus, & så rigmor, är det peter oxå? =)

2012-07-15 @ 14:56:52
URL: http://liinag.blogg.se
Postat av: Madde

Grattis Sara!!!! Nu är hon äntligen här!!!
Ta hand om er och lycka till!
Kram Madde

2012-07-16 @ 06:51:13
Postat av: Åsa

Jätte fin liten tjej! Grattis!

2012-07-16 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0