Vackraste Paret!

Världens finaste bröllop! Min syster gifte sig i fredags på midsommarafton. Jag var så stressad hela dagen, vi hade ett tidsschema som inte fick rubbas. Jag och Lollo tog emot gästerna i kyrkan, jag grät hela vigseln, sedan körde vi i panikfart till festen för att göra i ordning välkomstdrinkar och fixa det sista. Sedan kom serveringspersonal, dj och bartender. Hälsa på alla gäster, och till sist kom Emma och Ove. När jag väl sitter på min plats till middagen kommer jag på att jag inte tagit ett enda kort på hela dagen. Varför!? Hur kan jag glömma det. Får skylla på gravidhjärna och att jag var en mycket nervös syster. 
 
Tur att ni andra har tagit så många fina bilder :) Jag lånar några. Festen var grym! Alla underbara släktingar på ett och samma ställe, min moster föreslog en fyllesläktfest varje år, det vore nåt det! Vi träffas allt för sällan.
 
I lördags när jag vaknade var det som att luften hade gått ur mig. Vad ska jag göra nu? Inget bröllop att planera mera. Nu blir det mer på riktigt att vi har en bebis inom 4 veckor. Eventuellt tidigare. Nu får jag lägga all fokus på det, kanske dags att börja läsa på om förlossningen ;) På onsdag ska vi skriva förlossningsbrev hos barnmorskan. 
 
Mina fina kusiner har en matblogg tillsammans.
Fantastisk mat och fantastiska bilder. Kolla in: ljuvligaskapelser.se
 
 
 

Kommentarer
Postat av: m

SÅ FINA! Hoppas det går bra med förlossningsbrevet! Kan vara skönt att ha ett sånt med sig-- men svårt vid första förlossningen, då man inte riktigt har nån aning innan hur man kommer reagera när förlossningen väl sätter igång.. Mysigt att Bebis snart är hos dig! :)

2012-06-25 @ 09:34:21
URL: http://minavalmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0