Aktivitet i magen..

Har hunnit med att besöka stranden i Akumal och Tulum. Hur fina som helst :) Det sägs vara två av de vackraste i världen och det kan jag förstå, kritvit sand, turkost vatten och vajande palmer. Riktiga vykortsstränder! Nu har vi bara fem hela dagar kvar, hinner nog få hemlängtan både en och två gånger. Har inte vant mig vid all aktivitet i magen, tycker inte alls att det är så mysigt som jag fått det beskrivet. Och inget fladder är det, riktiga sparkar känns det mer som..obehagligt. Fick lite smått panik en natt när jag inte kunde somna och bara hade en alien i magen som ville sparka sig ut. Kunde känna med handen hur hon vred sig. Skulle nästan önska att jag inte kände nå mer sånt. När vänjer man sig då? Blir ju konstigt att gråta varje gång man känner någon rörelse??!

Kommentarer
Postat av: Emma - med prinsessan i magen ♥

Vet inte exakt vad du menade för det är ingen himmelsäng utan en sänghimmel som sitter fast i taket, men den kommer från IKEA :) Och sängen från TROLL. Och spjälskyddet är inte rosa utan vitt, och kommer från Barnens Hus :)



Kram!

2012-03-19 @ 11:42:05
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0