Äntligen har magen blivit en riktig bebism...

img_9939 (MMS)

Äntligen har magen blivit en riktig bebismage och inte bara en degig klump som hänger ut över jeansen :) Jag ska lägga upp lite mer bilder från Mexiko och skriva mer om resan när jag känner mig lite piggare, just nu vill både huvudet och kroppen bara sova. Hade strul med en visdomstand sista veckan på resan och fick gå till tandläkaren och skära bort inflammerat tandkött + lite extra fix när jag kom hem. Jäkla otur! Är fortfarande inte riktigt bra :( Det tar en massa energi att ha ont, och magen är tung att bära. Haha. Kan knappt gå från filmstaden och hem utan att få andnöd!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh vilken fin bebismage !!

Ska bli spännande att få se bilder från Mexico sen :)

Kramar

2012-03-24 @ 15:22:03
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: m

Ja det suger verkligen att ha ont.. det tar såå sjukt mkt energi från en! =( Hoppas det blir bra inom kort! :) Ser framemot semesterbilderna =)



(maggen är sååå fin! :))

2012-03-25 @ 19:36:24
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0