Intressen just nu

Har googlat en massa på "att flyga med spädbarn" , "vegmat till bebis" . Haha det är vad som intresserar mig :D Jag hittade ett trevligt inlägg om just barn och vegetarisk kost på Lisas blogg Onekligen. Läs det HÄR. Det jag funderar på är just hur vi gör när lilltjejen undrar varför hon inte äter köttbullar som alla andra barnen på dagis. När hon är så liten att hon förstår att nåt är annorlunda men också för liten att förstå mina argument mot köttindustrin. Barn förstår mer än vad man tror sägs det ju jämt, så kanske blir det inte så svårt för henne att förstå just det :)

Haha såhär ser det ut när jag och Bibi trängs på samma kudde. Semy är lite orolig över att hon kommer vara ganska mycket ivägen sedan när bebisen kommer, att Bibi kommer klampa över henne som hon gör på mig nu. Kanske får börja googla bebis och katt istället.
Trackback
RSS 2.0