Hallon

Långpromenad igår och glass i badhusparken. Idag blev det 4 timmar på relaxen, satt i utomhusbubblet helatiden och solade mig röd i ansiktet, haha, jag som tjatar om mina pigmentförändringar :( Så blir det när man inte använder nåt solskydd!! Insåg att jag vuxit ur min baddräkt, känner mig så naken på badhuset i bikini. Antingen måste jag köpa en ny gravidstor eller så får jag inte gå dit förens Lava är född. Ja jag kallar henne Lava, eller Hallon - men då skrattar man bara. Lava Astrid Hallon Lindberg skulle väl vara fint? Haha. Jag såg att det fanns en kvinna som heter Lingon, då började vi skoja om att bebis kunde heta Hallon. Och nu känns det faktiskt som att hon heter det :P


Kommentarer
Postat av: m

Men vad mysigt med utomhusbubblandet! Hallon var ju lite småcoolt namn ju! :) Lava är annars hur fint som helst..En kompis dotter heter det :)

2012-05-02 @ 15:11:22
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0