v.30

Ja då var halva vecka 30 avklarad, och idag träff med barnmorskan. 9 kilo har jag gått upp än så länge, känns bra. Jag är lite smått (LIVRÄDD) för att lägga på mig en massa extrakilon som sedan ska tränas bort. När jag blev gravid var jag för första gången på väldigt länge så jäkla nöjd över mina muskler och min kondition. Över mina träningsrutiner och mina matvanor. Jag sov bättre, mådde bättre, såg gladare ut :) Såklart det kommer vara lätt att gå tillbaka till, jag längtar efter Body Pump passen.

 

Om cirka 10 veckor har vi en bebis. Jag tror det går upp för oss mer och mer för varje dag vilken förändring det kommer att bli, vad som kommer att krävas av oss. Och jag är så glad att jag har Semy. Finns ingen bättre pappa i hela världen. Jag har försökt föreställa mig hur jag själv kommer vara som mamma, haha, det är lite svårare. Tjatig eller mesig..

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg. Visst är det svårt att föreställa sig hur livet efter förlossningen kommer se ut! Jag väntar också mitt första barn, har BF 12 juli och längtar som en tok! :)

2012-05-10 @ 11:27:22
URL: http://tattines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0