v.31

Trött mamma, pigg bebis! Vi gjorde en tillväxtkontroll idag, pga min ulcerös colit så vill dom kolla så att bebis växer som hon ska och får i sig den näring hon behöver. Allt såg bra ut, hon väger 1923 gram! Alla rörelser hon gör tar på min energi, idag är jag sååå jäkla trött. Både psykiskt och fysiskt. Vi har äntligen fått tvättmaskinen inklopplad, bra nu när Semy jobbar så mycket och inte hinner tvätta, så slipper jag bära ner och upp från tvättstugan. Nu väntar vi bara på en ny duschvägg, sen några hyllor som ska upp ovanför tvättmaskinen. Sen är badrummet klart :) Men då väntar ju såklart annat "MÅSTE GÖRA INNAN BEBIS KOMMER"


På bilden ser du bebis med ansiktet vänt mot dig, den vita pricken i mitten är näsan. Hon ser ut att ha ett par stora glasögon på sig :) Ovanför en hand som ser ut att vinka :P Cool tjej.


Kommentarer
Postat av: m

Det är så häftigt när bebis i magen är så stor så att den faktiskt kan leva Utanför magen.. och ändå är den kvar I magen.. Det är så konstigt och häftigt på nåt vis. Eller så är det bara jag som tyckte så.. haha..

2012-05-11 @ 09:38:32
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Towa

hahaha så söt

2012-05-14 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0