(H)järnkoll

Nu för tiden bloggar jag via appen på telefonen, nu för tiden förstår jag också vad alla småbarnsföräldrar tjatar om när dom säger "jag har faktiskt inte tid" haha, nu för tiden har jag faktiskt inte heller så mycket tid. Den tiden som finns till övers nu spenderas väldigt mycket till (H)järnkoll. Har äntligen hittat en förening, ett forum där jag känner att jag kan bidra med mina erfarenheter och förhoppningsvis göra en liten förändring till det bättre i vårat samhälle. Tycker det är så otroligt skönt när jag hittar en plats där jag kan vara jag. Det är VÄLDIGT mycket som engagerar mig men VÄLDIGT få saker som jag på riktigt lägger ner tid på. Mina ideér landar aldrig någonstans, dom svävar fritt och förvirrat som stora frågetecken och undrar vart dom får plats. Jag gör aldrig någonting av det.
 
Men nu känner jag att jag kan börja plocka ner några frågetecken och placera dom där dom gör nytta, som attitydsambassadör för (H)järnkoll! Ikväll var jag på ett otroligt givande möte med (H)järnkoll, representanter från kommunen, landstinget och föreningar här i stan bl.a. Nu måste planer "bara" göras till verklighet också :P Lätt fixat! (typ)
 
Ni följer väl mig på intagram? - Siolia
Eller instagram på internet - www.instagram.com/siolia
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! Jag har stött på ett litet problem när jag skulle fixa en ny blogg...
Inläggen verkar ha flytta på sig så att de ligger längs med kanten till höger, vet du hur man ändrar så att de ligger i mitten igen? Tack på förhand! Ps. svara gärna på min blogg så att jag ser det :)

2012-12-01 @ 10:50:38
URL: http://doktornsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0