30 år idag!

Vilken otroligt härlig dag! :D
Den började med frukost här hemma med familj och vänner på besök. Sen hot stone massage och infraröd värme hos Towa på www.skonhetsgrand.se, lunch och tårta på Törners och är just nu hemkommen från en otroligt vacker trerätters middag på Mikado.
 
Har fått presentkort på Resia!! Blommor, skitsnygg tröja. Ser så fram emot att fixa ett pass till lilltjejen och ta med Mila på hennes första resa. Frågan är bara vart vi ska. Jag får köra snurra jordgloben och sätta ner fingret ;) Fick också en natt på Copperhill med världens bästa systrar :) Den 7/12, med bandvagn upp på fjället och julbord mitt i Åres skidsystem 732 möh. Wiiii!! Laddade just ner en mindfullness app på telefonen, känner att jag behöver bli påmind om att varva ner emellanåt. Nu känns det som att jag har så mycket på gång. Har en massa skaparglädje, energi, tankar, lust att utveckla mig själv, känner mig lite speedad. Jag vet ju att jag måste vara uppmärksam på symptom på hypomani i min diagnos - jag vet också att just precis när jag befinner mig mitt uppi det så är det så svårt att sätta stopp. Det är inte fören efteråt jag verkligen kan se mönstret i vad som höll på och hända, och då tänka men varför fattade jag inte? Haha. Men jag tänker att eftersom jag vet att det kan hända..så borde jag se när det händer? Hmmm.
 
Bilder från dagen:
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Grattis i efterskott! :) Verkar ha varit en hurbradagsomhelst! :)

2012-10-25 @ 12:16:26
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Nettan

Grattiskram i efterskott!

2012-10-28 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0