Åre!

En dag i Åre, inte det bästa väder man kan önska sig men hur mysigt som helst. Vi strosade runt i affärer, käkade lunch och handlade en MASSA choklad på Åre chokladfabrik :D Mila var lika snäll som vanligt. Skumpade runt i bärselen på min mage. Några enstaka gånger gnydde hon till men det löste sig fort med napp, mat eller att hon somnade. Vi måste ha den snällaste tjejen i världen.
 
Kanske kan ni hjälpa mig med en fundering. Jag ska åka bort tre dagar på utbildning. Mila är ju så lugn så är egentligen inget problem att ta med henne. Men nog skulle jag få ut mer av utbildningen och kunna fokusera lättare om inte Mila låg i min famn. Kan hon vara hemma tre dagar med Semy!? Om jag försöker pumpa ur en massa mjölk och i värsta fall får man fylla ut med ersättning? Skulle det funka?
Skulle hon glömma bort sin mamma? :(
 
Ska fråga barnmorskan också om råd tänkte jag. Men ni som läser är nog bra kloka ni med ;)
 
Sötaste plutten ♥ Lånade bilder:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kommer att ha det fint, bara det känns ok i mammahjärtat. Ta med en bröstpump isf, så du slipper ha ont i lökarna och kan behålla produktionen.

2012-10-04 @ 04:01:38
Postat av: Anonym

Jag hade min lillpojk ensam utan mamman lite då och då när han var i den åldern och det gick alldeles utmärkt. Är det inte mer än 3 dagar så kommer det att gå finfint! :)

2012-10-04 @ 06:20:05
Postat av: Sara Å

När Billy var 5 månader åkte jag en (tors-sön) till Budapest!
Jag kom hem en gladare mamma och sonen hade conectat med sin fader! Inget som märks på honom idag! ;) Tror tvärtom att smååresor på ett par dagar kan va bra för hela familjen! :)

2012-10-04 @ 07:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0