Tatueringar. Teckningar. Annat.

Ja som rubriken säger ;) Blandat inlägg. Sitter här med ingen plan för morgondagen. Ingen tatuering att göra. Inget möte att gå på. DET enda som måste göras är att skriva på min berättelse för Hjärnkoll (www.hjarnkoll.se) Usch. Jag får alltid sån prestationsångest och kan jag inte vara bäst vill jag inte vara med! :( Måste verkligen träna på det. Jag tatuerar hellre än skriver om mig själv. Hmm.

På tal om mig själv. Jag var på ett sjukt givande möte förra måndagen. Gick hem helt lyrisk och skulle förändra världen. Och hjälpa alla. Syftet med mötet är att stärka mig själv och jobba med mig själv. Inte att hjälpa andra. Ändå var det trots allt det hela veckan ändå gick ut på.. Att försöka få andra att inse vad dom borde göra. Men hallå!? Det skulle ju handla om mig! Ikväll på samma möte var jag inte lika lyrisk. För jag visste att väl hemma igen finns det ingen annan än mig själv att hjälpa. Och hur sjutton gör jag det!?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0