Fest VS inte fest..

Jag fyller ju 30 den 23.e oktober. Jag har verkligen bergodalbane känslor inför den dagen, ena stunden vill jag ha en stor fest med middag och fina inbjudningskort. I en stor fin lokal med caterad mat, och ett tema på festen såklart! Sen svänger det och jag känner att festen lika gärna kan vara i en stuga i skogen, alla tar med sig systempåsen och klär sig varmt i tjocksockor och kängor. Vi dansar hela natten och däckar på trägolvet. Men sen känner jag helt plötsligt att jag skiter i allt. Firar hemma med bebis och katter. Vem kan bestämma åt mig?
 
 
Den här fina bilden har Semys morbror tagit :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Klart vi ska ha fest :) Annars blir de mys middag. Att vara själv med bebis, man och katter blir de inte tal om ;)

2012-09-06 @ 22:51:31
Postat av: Lasse G i Märsta.

Kul att se ett alster som kommer från min kamera i er kollektion.
Jag hoppas att Ni får många bra foton på Mila och spara ALLT.Om 20 år är detta guld värt ty man lever i nuet, men älskar att se gamla bilder.Åtminstone jag. MVH lasse G.

2012-09-08 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0