Utan telefon/facebook/instagram - hjälp :(

 
Idag gick det upp för mig att alla mina telefonnummer kanske försvinner i och med att min telefon dött, ligger alla telefonnummer på sim kortet eller i telefonen!? :( Och alla fina bilder och filmer på Mila, nog för att många redan ligger på bloggen och instagram - men alla som aldrig hamnat där då. Och alla "att komma ihåg"datum i almanackan. SUCK. Som att inte det vore nog så har Semys telefon också gått sönder. Den vattentäta super mobilen dog av poolvattnet, luckan där man sätter laddaren var öppen och då är den självklart INTE vattentät - borde jag väl ha fattat :S Så nu har vi inga telefoner. Men har med mig kameran som tur är så bilder blir det iallafall. Mila lever filmstjärneliv här nere, vart vi än går vill folk klämma och känna och lyfta och bära. Hon får inte vara i fred ens när hon sover. Hon kommer få det tufft när vi kommer hem, där får hon inte i närheten så mycket uppmärksamhet som här. Haha. 
 
Facebook funkar inte på datorn, så har ingen koll på vad som händer i era liv :( Mer än att Emma nu är med minibuss!? Kuul :) Har ni något roligt/viktigt att berätta så lämna en kommenar här på bloggen. Jag vill ju inte missa nåt ju!!!
 
 
Hittar massa fina snäckor mamma :) Platta i olika färger. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Towa

saknar er, mila får leva som en filmstjärna här också ju alla älskar ju henne =) jag är i salongen dygnet runt så det händer inte mer än vanligt

2013-04-12 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0