Revy

Vi började dagen med ett besök på badhuset sedan gissade jag mig till kalorierna på en veg burgare utan senap dressing och ketchup - mitt kostprogram tillåter mig 440 kcal på lunch/middag. 370 kcal till frukost och 170 kcal till mellanmål som jag ska äta tre gånger per dag. Inbillar mig att jag höll det även idag ;) Ska verkligen satsa stenhårt det här 10 veckorna med kostprogrammet och framför allt träningen! Vill inte känna att jag slängt pengarna i sjön eller i efterhand önska att jag ansträngt mig mer!

Just hemkommen från Östersundsrevyn, aldrig sett det förut men ikväll var vi på revy och trerätters middag på Clarion. Hur trevligt som helst :) Är riktigt skönt att vara lite barnledig och bara slappna av, surra och dricka kaffe i lugn och ro utan att behöva vagga, roa, pyssla och mata. Himla mysig kväll. Jag ringde igår till Clarion och sa till om att jag är vegetarian, fick svaret att "det fixar vi!" Till varmrätt ikväll fick jag falafel, kokt potatis, krossade tomater och en dillkvist..??.. Haha. Vem äter det egentligen? Fy sjutton va tråkig mat. Jag klagade lite och fick som tröst ett presentkort för två på deras lördagsbrunch ;) Toppen!

Nu blir det sova och en välförtjänt sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0