Träning!!! Men inget resultat :(

Kan det bli mer deprimerande? Tränar så jäkla mycket men tycker fan inte att jag ser att kroppen förändras :( okej, kanske är jag lite väl hård med mig själv men hade önskat mig lite mer resultat vid det här laget.. löpningen är kanske det enda som går framåt. Idag 5 km på 30.52. Det tar sig.

I slutet på denna månad sätter jag igång med ett 10 veckors program på Fristilen som heter Fat No More :) fånigt namn - jag vet. Men jag tror jag kommer ha mycket glädje av kostprogrammet och det roliga gänget jag ska träna med :) ser fram emot det!

Nu har jag lagat min första egna mat till Mila. Bönor, potatis och majs :) hon älskar det!!!


Kommentarer
Postat av: m

Palsternacka brukar vara himla poppis :) Kollat in Olga Rönnbergs blogg? Mkt bra tips ang träning och kost där! :) Jag ORKAR inte lära mig- tyvärr.. utan tränar på på mitt sätt, och får tyvärr inte heller några större resultat.. Menmen..trivs med tränandet ändå, så det driver mig att fortsätta :)

2013-01-16 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0