Vila..

Hm. Ja, jag behöver vila vila vila vila. Försöker tänka att fördelarna med att vara bipolär mest alltid väger över nackdelarna. Men just nu vette fan! Önskar någon kunde hitta min paus knapp. Jag hittar den då inte. Hade en rolig helg :) Det får gärna hända mycket runt omkring mig när jag är såhär, och det har det gjort. Jag och Emma Thoren är nu utbildade cirkelledare för ABF!! :) Wiho. Undrar vad vi ska hitta på för skoj med det, någon som vill gå cirkel i nåt spännande? ;)

Jag träffade på kursen en kvinna i 55 års åldern, vi skulle intervjua varandra och sedan berätta om varandra för resten av gruppen, efter några minuter berättar kvinnan för mig att hon när hon var ung hoppade av konstskolan och drog utomlands med CSN pengarna. Haha. Hon berättade så mycket som på så många punkter påminde om mig. Det visade sig att hon i Oktober 2012 fått diagnosen bipolär. Så himla häftigt att få träffa henne, höra hennes historia, jag är så tacksam att jag fått min diagnos så tidigt. Jag är så mycket mer medveten om mig själv än vad hon var i min ålder. Och framför allt är min omgivning medveten :) Känns roligt att kunna dela med mig av mina erfarenheter till denna kvinna, och att hon också tyckte det var så roligt att träffa mig.

Nä fan, nu ska jag faktiskt ta igen en massa sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0