Ny lägenhet!!

Semy har varit i Thailand i två veckor, och då passade jag på att göra om lite i lägenheten - det har vi pratat om länge. Att måla vitt i lilla rummet, köket och hallen. Flytta in vårat sovrum i lilla rummet så att Mila får det stora sovrummet som sitt lekrum och sovrum. Förut hade vi Milas leksaker i vardagsrummet. Vilket gjorde hela lägenheten VÄLDIGT stökig. Men nu är det ordning och reda!
 
Mest nöjd är jag faktiskt med att jag gjorde det helt själv, på nätterna medans Mila sov. Såklart med lite bärhjälp av möbler och en händig Ove som skruvade upp hyllor och lådor ;) Vad skulle jag göra utan fantastisk familj som ställer upp i vått och tort!? Jaja, åter till MIG MIG MIG - Jag gjorde det mesta själv.
 
   Känns som en helt ny lägenhet ♥
 
Och här är kaoset han slapp:
 
 
 
Milas rum:
 
 
 
Jag har fått en Mats Jonasson uggla av Semy.
 
 
Mina sockerlådor sitter äntligen på väggen :)
Blandat med några gamla byrålådor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0